Sylwetki - Archiwum

  • ABC zamówień publicznych

    Zakup wszystkich dostaw, usług i robót budowlanych, które potrzebne są do tego, aby jednostka mogła funkcjonować i wywiązywać się ze swoich zadań, opiera się na ustawie o zamówieniach publicznych. O tym, jak w praktyce przebiega postępowanie, wyjaśnia Robert Burasiński, starszy specjalista w Wydziale Zamówień Publicznych.

    Przeczytaj
  • Tu liczy się odpowiedzialność i zaufanie

    Wysoka jakość, dobra cena oraz sprawny proces realizacji umowy - to cel jaki przyświeca każdemu realizowanemu zamówieniu w Komendzie Stołecznej Policji. Czy pogodzenie tych kryteriów jest możliwe i jakie składowe wpływają na cały proces decyzyjny mówi Zastępca Naczelnika Wydziału Zamówień Publicznych Łukasz Wereda.

    Przeczytaj
  • Pod presją czasu

    Instytucje publiczne w Polsce od lat stosują Prawo zamówień publicznych. Nikogo zatem nie dziwi, że aby zbudować nowy komisariat czy wyremontować inny obiekt policyjny, zakupić sprzęt do pracy czy zadbać o jego obsługę konserwacyjną należy wyłonić wykonawcę zgodnie z obowiązującymi procedurami prawa. W Komendzie Stołecznej Policji ekspertami w tej dziedzinie są pracownicy Wydziału Zamówień Publicznych. O możliwościach, jakie daje ustawa i wyzwaniach, którym muszą sprostać, rozmawiałam z naczelnik wydziału Panią Martą Gawracz.

    Przeczytaj